18 april 2010

Igår kväll såg jag och josse på lite paradise hotel danmark. Sen gick vi ut och mötte upp några andra kompisar som vi var med ett tag. Jag Lina och Josse gick hem till Josse och där var vi och roade oss tills jag och Lina drog oss hemåt vid klockan tre. Det var tyvärr inte lika kul som i fredags men det duger gott och väl!

Nu under morgonen har jag tvättat lite av min kläder, så jag har något rent att ha på mig. Jag väntar på att det ska bli varmt ute. Det är soligt men det är ju sjukt kallt. Nu såg jag just att det är typ storm ute! Det blåser hur mycket som helst. Det blir nog inte att gå ut om det ska fortsätta så. Synd.. för jag ville verkligen sitta ute i solen.
Aja jag får väl fortsätta tvätta, ta en dusch och bara ta det lugnt! Senare ikväll blir det bio! Nu ska jag kolla om min tvätt är klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0