Good morning sunshines!

God morgon. I natt har jag sovit riktigt jäkla gott och inte drömt en massa som jag brukar göra. Eller jag drömde men det var inge mycket. Så nu är jag utvilad. Snart ska jag till skolan. I eftermiddag är det nationella prov i matte ju!! Hoppas hoppas hoppas att det går bra! Förra jag hade i matte gick det ganska bra, jag klarade ränka ut och så, men jag hade använt fel tal! Så det var lite surt när jag kom på efter hur det skulle va, men det är ju inte hela världen det. Men jag sitter här hemma och håller tummarna.
Jag har ett skavsår från igår när jag och josse var ute och gick, så nu ska jag gå och plåstra om det!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0