hah..

Jag blev lurad! Jag vaknade upp i mosre, fortfarande trött och med sovlusten kvar. Sen såg jag genom mitt förnser att det var sol ute så, jag som längtat efter lite sol, tvingade mig själv upp bara för att inte missa den. Jag gick ner och åt frukost och solen gick i moln. Jag tänkte att det säkert bara var ett litet mooln och att solen säkert snart skulle komma tillbaka igen. Men den kom aldrig tillbaka såjag gick och kollade ut genom fönstret och det visade sig att i stort sett hela himlen var täckt med moln. 
Men nu så verkar det som att molnen är påväg bort så det återstår bara att se.  


 En bild tagen i somras från min vän Josefins kamera. (haha lite fläckig lins kanske :p)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa synd om domfan ! :O

2010-04-10 @ 12:51:35
URL: http://bloggteneberg.blogg.se/
Postat av: Anna Sidenbäck

Måste bara säga att din blogg, din header och allt är verkligen super-nice! :) Lycka till med bloggen i fortsättningen! :)

2010-04-10 @ 13:40:39
URL: http://sidenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0