överlevde..

Jag överlevde första skoldagen. Det var inte jobbigt alls. Inge nationella prov heller så det var skönt. Det är sol idag igen och det är så fruktansvärt härligt. Det känns verkligen att det är på väg mot varmare tider. Skönt!
Nu är josefin påväg hit, vi ska ut och gå. Det ska bli riktigt skönt. Det är dock svårt att veta vad man ska ha på sig när solen värmer men när det samtidigt blåser riktigt kalla vindar. Men det är bara att härda, värme eller kyla.
Känns så tråkigt varje gång man tänker på allt roligt man har/ har haft med Josefin, men sen kommer man på att hon inte kommer vara här i sommar eller efter det. Man blir verkligen ledsen. Jag har aldrig haft en bra och nära kompis som flyttat så jag vet inte hur det kommer bli. Vet bara att det kommer bli väldigt tomt.. Men det är bara att se till att vi inte tappar kontakten och att jag åker ner och hälsar på henne och hon får komma upp och hälsa på mig! LOVA MIG DET JOSEFIN!!!! Att vi inte tappar konstakten alltså.

Kommentarer
Postat av: josefin

aaaw <3

JAG LOVAR EMELIE!! haha. klart vi inte ska tappa kontakten ju!

2010-04-12 @ 21:12:34
URL: http://jossefiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0