Powerwalk

Jag och Anna var ute på power walk i en timme. Det var fruktansvärt jobbigt! Mina fötter värkte och det var sjukt varmt! Men vi klarade det i alla fall och jag känner mig så grymt duktig!
För övrigt så har det varit en ganska lugn dag. Fast jag känner mig alltid lugn även fast jag inte borde. Det kan bero på att jag skjuter upp allt till sista sekund!
Ikväll blir det plugg, dusch och desperate! Vi får väl se hur mycket jag får gjort med pluggandet, men lite ska jag allt göra.


En bild från när vi hade utedag i skolan för ungefär 3 veckor sen. Provade dock aldrig att åka ner för backen eftersom den var så fruktansvärt brant. Det syns inte på bilden. Jag ballade helt enkelt ur. Det är helt sjukt hur fort snön smälter! Det är riktigt bra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0