So little time, so much to do!

Nu är jag hemma från skolan. Vi har ju haft ett miljötema hela veckan som vi har jobbat med och nu har vi äntligen avslutat det. Så nästa vecka blir det utställning och redovisningar. Jag var med josse ett tag efter skolan, sen drog jag hem.
Igår tog jag tag i new body leveransen som jag hade kvar. Jag ringde min sista kund! Det kändes riktigt skönt, hon var jättetrevlig och var inte sur för att jag inte ringt tidigare (6 veckor sen). Så ikväll, eller senare, ska jag gå dit med hennes packet. Sen måste jag plugga också. Det känns riktigt jobbigt, och dessutom regnar det ute!
Jag har egentligen bara lust att krypa ner i min säng och ligga där resten av kvällen, men det går tyvärr inte.
Jag känner att jag nästan borde göra upp ett schema för ikväll. Jag har mycket att göra på så lite tid!
Lika bra att sätta igång på en gång.
När jag är klar ska jag begrava mig under mitt täcke!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0