Super fast

Jag och Josse kom hem för ett tag sen. Jag säger bara att vi har varit så himla duktiga.  Vi båda har blåsor under fötterna och skavsår, det gör så fruktansvärt ont, men vi härdar! Vi gick verkligen FORT den här gången. Mycket fortare än förra gången. Och det var riktigt varmt! Vi gick dessutom längre också. Jag tror jag talar för oss båda när jag säger att vi är SÅ stolta över oss själva.
Och dessutom var det sol ute!


Nu skulle det passa bra med en dusch, men tyvärr hinner jag inte det för nu börjar Vampire Diaries! Nu måste jag springa!

Kommentarer
Postat av: sara<3

Gissa meningen hos bieberfever.se! (om du gillar Justin Bieber)

Det är en mening om Justin Bieber och dom två som svarar rätt för en "veckans blogg" länkning i menyn! ;)

Kram Sara!

2010-04-22 @ 20:13:48
URL: http://bieberfever.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0