uttråkad..

Jag är så fruktansvärt uttråkad.. har ingeting att göra så jag sitter bara här framför datan. Eller det där stämmer inte. Jag har massvis med saker att göra men inget jag VILL göra.. vart är solen när man behöver den som mest? Jag blir så oerhört glad varje dag det är sol, den lyser verkligen upp min dag, hah. Man mår så mycket bättre när det är fint väder. Eller jag gör det åtminstånde.
Min blogg känns riktigt tråkig utan bilder och utan en snygg design, men jag har tyvärr ingen kamera och jag vet inte hur man fixar en egen design :/ Ska tvinga hit en kompis som kan hjälpa mig :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Fixa en header så kanske fler blir intreserade av din blogg? ;)

2010-04-08 @ 15:30:26
URL: http://kentlinda.blogg.se/
Postat av: josefin

jag kan hjälpa dig kompis

2010-04-08 @ 16:02:51
Postat av: Emelie

Josefin: haha tack kompis ;)

2010-04-08 @ 17:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0