Jack Daniel's

God afton!
Igår kväll var jag bara hemma hos mig med Josefin och vi snackade skit, såg film och åt smet.
Idag vaknade jag klockan två och det var riktigt längesen jag fick sova så länge. Mamma och pappa brukar alltid komma och väcka mig vilket jag finner är väldigt frustrerande!
Ikväll kom Josefin hit och vi hade myskväll med film, dock ingen smet ikväll. Sen pratade vi om livet och de. Sen bestämde hon sig för att vara tråkig och åka hem för hon ville äta smet, så hon övergav mig och jag har ingen aning om vad ajg ska göra nu. Jag är inte ett dugg trött så att gå och lägga sig är lönlöst.


Kommentarer
Postat av: jos

fina tapeter :D

2010-08-08 @ 01:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0