Time together isn't ever quite enough

Vad ska det bli av den här kvällen? Jag har inget att göra, det är inget bra på tv och jag har ingen film jag vill se.. Jag får väl börja packa lite då. Funderar också på att göra en smet och tröstäta, haha. 
Imorgon flyttar min absolut bästa vän Josefin ner till Stockholm. Det känns inte direkt sådär jätteskoj. Det känns faktist riktigt jävla trist!! Jag kommer sakna henne OTROLIGT mycket! Det är världens finaste tjej och bättre får man leta efter!


två år med dig, och det kändes som en evighet
du är min bästa vän, du är min egna ängel, 
skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag
jag känner en känsla av att jag har dig vid min sida
du känner mig bäst & du kan verkligen berätta vem jag är
du kommer alltid att stå mig lika nära
i vänskapsbandet finns en låga som aldrig brinner ut
jag kan svära på allt att den aldrig kommer ta slut
du är mitt allt, min bästa vän, jag älskar dig



Kommentarer
Postat av: josefin

aw... vad fin du är. Jag kommer sakna dig så jävla mycket! Älskar dig med!

2010-08-11 @ 00:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0