Storsjöyran 2010

För en vecka sen började det hela, och jag var grymt taggad på yran. Jag tror att jag gjorde mig klar ved den här tiden? Kanske stod i duschen eller något.
Jag sa ju att jag skulle lägga upp bilder men jag haar inte fått så många så jag får jobba med dem jag har och försöka sammanfatta så bra som möjligt.
På torsdag när vi kom fram var vi på stan och shoppade lite, åkte till camingen, satte upp tältet. Gjorde oss klara, förkrökade och chillade, åkte in till stan, så på The Ark och Europe. Träffade massa folk och kkvällen var allmänt galen men det blev en tidig avrundning på den.
Fredag hände inget på dagen förutom att man var sliten, och samma visa igen förutom att vi såg på Adam Tensta, Johnossi och Kent. Gick på krogen, träffade folk. Jag och Anna försökte ta oss in på ungdomscampingen och vi tog oss in, men sen kom det vakter ooch då försökte vi ta oss därifrån eftersom vi inte fick vara där, men det gick inte så bra. Men det kvällen fick ett lyckligt slut och vi tog bussen tillbaka halv 7.
Lördagen har samma historia i stort sätt förutom att älskade Hoffmaestro spelade <3. Jag tog mig in på campingen och var där ett tag och dansade och sjöng och det var riktigt kul. Sen drog jag och anna på efterfest och satte oss i bilen klockan nio, halv tio på morgonen där en fyra timmars hemresa väntade oss och jag var ricktigt sliten!
















De två sista bilderna är verkligen hemska, haha. Men jag bjuder på det. Det var två tjejer jag och Josse träffade och de var jättetrevliga! Det är även deras bilder.

Vi missade även många artister vi gärna ville se men det gör egentligen inte så mycket för när jag ser tillbaka på den där helgen så var den ändå så grymt bra!

Kommentarer
Postat av: josefin

gud vad tråkigt det lät som det var. det var ju 100000 ggr roligare och galnare ;D

2010-08-05 @ 18:35:14
Postat av: Emelie

Men Josefin det är svårt att beskriva hur otroligt roligt vi hade! Man måste vara där och uppleva det för att förstå, haha.

2010-08-05 @ 19:42:30
URL: http://emmeliiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0