Take her home, country roads!

God dagens!
Jag har inte skrivit något på länge nu känner jag. Men jag har ju jobbat förra veckan och jobbar även den här veckan så jag har inte haft så mycket för mig och jag har varit så trött att jag inte känt att jag har haft något att skriva. Men nu slänger jag in ett inlägg.
Imorgon kommer Josefiiiiiiiin hem!!!!!!!!!!!!!!!! Det känns hur kul som helst! Och så fort jag slutar jobbet på fredag ska vi ha så jävla kul hela helgen kan jag lova! Eller hur?!
Jag ska gå ner och ta någont litet att äta för jag ska ut och springa kl 5 och jag vill inte få håll.
Jag känner mig så jäkla hurtig! Jag cyklar från och till jobbet, som ligger en bit bort med en lååång uppförsbacke både dit och hem, sen har jag tränat varje dag på det, om jag räknar bort lärdag och söndag då.
Jag hoppas jag fortsätter med det här nu och inte bara lägger det på hyllan igen, har försökt många gånger tidigare, för det känns så jäkla bra! Man känner sig så mycket bättre på nåt sätt!



Jag har saknat min allra bästaste, finaste vän!!

Kommentarer
Postat av: josefin

ja jääävlar vad kul vi ska ha :D

awww vad fin du är! längtar tills vi seees <3

2010-07-07 @ 00:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0