Vännäsdagarna 2010

Jag har just upplevt en av de roligaste helgerna i mitt liv tror jag. Det är i alla fall en helg jag kommer minnas länge. Fredagen började med att jag och Josefin gick på marknaden, för det var ju vännäsdagarna. Sen käkade vi pizza, och chillade. Vi gick hem till Josse och värmde upp ganska rejält och sminkade oss osv.

Efter det gick vi över till Matte Segerljung på förfest. Sen drog hela det gänget vidare till någon annan fest och jag och Josse hängde på. Vi var där ett tag men vi började må dåligt så vi gick där ifrån ett tag, och helt plötsligt satt vi på någons uppfart och pratade med Peter, Mappe, Cim och Segerljung tror jag, det kanske var någon fler också. Sen drog alla vidare på hotellet och jag, Josefin, Mappe och Peter var kvar, i alla fall ett litet tag. Sen blev Peter sjukt taggad och skulle bära mig på sin rygg till hotellet men jag kännde inte riktigt för det. Sen försvann han helt plötsligt och nästa gån vi mötte honom mådde han skit dåligt och bara satt.
Efter att vi stått utanför hotellet ett tag (som var sjukt segt) gick vi hem till Segerljung igen.

Vaknade upp på lördagen och mådde inter direkt så jäkla bra. Mötte upp med Josefin, vi satt och pratade lite och sen gick vi lite på marknaden igen och satt på hennes balkong och sov.
På kvällen körde vi en favorit i repris förutom att vi var på hotellet emellan. Vi träffade även lite annat folk. Och Mappe hade druckigt nåt så han hade nåt fel med rösten och det var det roligaste jag har hört!

Annars hände det inte så mycket vad jag kan komma på just nu. Allt känns så långt borta. Men Peter har döpt om mig, så nu heter jag inte Emelie längre, jag heter nämligen Johanna, haha.



 










Josefin mådde inte så bra ett tag, men det var snart glömt.






Josefin och Peter med hans "Armani" skjorta.


Konstigt att ingen av killarna ville var med på bild själva.






Har jag inte världens vackraste kompis?!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0