27 juni 2010

God kväll!
Idag har jag varit på min kusins ettårs kalas. Efter det åkte vi och köpte färg så jag kunde börja måla om tak och lister och dörrar i mitt rum. Det tog en himla tid att ta bort allt från mitt rum och jag lät skrivbordet stå kvar eftersom det var för jobbigt att ta bort. Jag täckte bara över det med plast så det inte skulle droppa nån färg på det. Jag målade en dörr och en del av taket. Det var riktigt drygt och det lär behöva målas en gång till. Sen har jag även rivit lite tapeter eftersom jag ska tapetsera om. Så jag har styrt in min säng till Jossans rum och lär sova här den här veckan minst.
Kom just hem från en promenad med Frida och Anna.
Då börjar man sommarjobba imorgon också. Så jag ska stiga upp halv sju för att sen cykla till mitt jobb som ligger några kilometer bort. Det känns inte så frestande.




Där kan man se skilnaden i taket. Jag har ju såklart målat det vitare. Men det är större skilnad på bilden än i verkligheten.



Nu ska jag borsta tänderna, tvätta ansiktet och krypa till kojs för att orka upp imorgon.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0