Ice cream

Det blev ingen springning för mig idag, men jag och lillasyster åkte och simmade i alla fall.
Sen blev det film med Frida, Simon och Lars. Vi såg en skräckfilm som var riktigt dålig. Lars åkte hem för ett tag sen för han skulle upp och jobba imorgon. Frida och Simon åkte just. Så nu sitter jag här i min ensamhet med en skål glass och funderar på vad jag ska göra. Josse är inte inne på msn och jag vill prata med henne.. :( Hon kanske svara på sms? Men jag orkar inte prata över sms, det är så jobbigt. Nu ska jag i alla fall kika runt lite på internet och äta min skål med vanilglass med MYCKET strössel och chokladsås!
Toppen! Jag spillde glass i min säng nu också..





Haha ser ni hur det droppar på kanten? Fett dum jag är!

Kommentarer
Postat av: nath

söt blogg =)

2010-06-15 @ 10:28:11
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0