Itchy hands

Godmorgon! Jag vaknade halv fem i natt av att min händer kliade huuuuuuur mycket som helst! jag trodde jag skulle bli galen! Jag låg där i min säng och kliade på min händer och det brände och gjorde ont! Så tillslut gick jag upp och tvättade av händerna och smörjde in dem med mycket body lotion i hopp om att det skulle hjälpa. Jag gick tillbaka till sängen men det slutade inte klia! Men jag lät bli att klia och somnade tillslut ändå.
Jag förstår inte vad grejen är. De brukar klia förut också och när jag kliar kommer det små röda prickar. Och det här är på insidan av händerna. Det är skit jobbigt!



Kommentarer
Postat av: Mia

SV: Jaa precis, och tur är väl det :P



Usch, jobbigt med dina händer :/

2010-06-17 @ 13:28:23
URL: http://tiamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0