Brallor och pannkaka!

Hemma från en lugn skoldag. En nervös dag i början för vissa, du vet vem du ääär ;)
sista timmen gjorde vi pannkakstårta och jag mår så fruktansvärt illa just nu. Vet inte om jag ens kommer äta någon middag. Men jag måste nog få i mig något annat än bara sött. Det blir väl i så fall rester från igår eftersom mamma jobbar kväll och pappa är i Norge.
Jag har bytt kläder och sitter och myser i min säng. Jag måste byta sängkläder men jag glömmer alltid eller så orkar jag bara inte.


   

Tyvärr blev inte våran tårta lika stilig som denna eftersom vi var tvugna att skynda oss. Så pannkakorna var fortfarande varma och grädden smälte. Och särsklit god var den heller inte. Den var väldigt söt med all sylt och grädde. Och dessutom den smälta chokladen vi hade över.
Självklart var jag tvungen att lägga upp en liten bild på söta lilla Lejonel från dunderklumpen. Det var ju hans replik jag snodde som rubrik så han måste få vara med på ett hörn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0