Får jag inte mvg kan jag lika gärna få ett ig!

Full pott på musik provet idag! Det var verkligen hur lätt som helst. Helt galet, förväntade mig ett svårare.
Sen i slutet av lektionen fick jag och några tjejer veta vad vi kommer få för slutbetyg i musik. Jag fick ett vg med nästa 85 % säkerhet att det är det han sätter. Jag blir så jävla arg för att Therese fick ett mvg och jag har ingen aning vad hon har gjort som har varit så annorlunda än det jag har gjort, och inte Frida heller som också fick ett vg. Han skulle motivera betyget för oss senare och jag hoppas han har en jävligt bra förklaring! Det enda jag kan komma på som hon gör bättre än mig det är att spela gitarr för att hon spelade när hon var liten, men jag är ju inte SÅ jävla dålig på det. ÅÅÅÅÅÅÅÅHHH! Jag är så jävla arg just nu!
Alltså jag måste typ ha ett fel eller nåt, för inget annat än mvg duger för mig. Det känns som att vg bara är.. typ ett g, eller helt värdelöst att ha ialla fall. och får jag g börjar jag ju typ gråta, samma med vg också typ. Skit jobbigt, men jag måste typ vara bättre än alla mina kompisar. Jag blir så jävla sur om någon har bättre betyg än mig.  
Jag har just tröstätit en snickers och nu ska jag ringa komunen angående mitt sommarjobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0