Hemma från Gotland!

Jag ahr haft en underbar vecka med min klass på gotland. Nu är jag hemma igen. Jag kom hen ungefär halv fem i morse efter att ha startat klockan åtta i torsdagskväll från Gotland. Det var en dryg resa både dit och hem men det var ändå kul pch mysigt. Jag gick och la mig i min underbara säng det första jag gjorde när ajg kom hem, och sov tills pappa väckte mig klockan tolv. Då var det riktigt soligt och varm, närmare 30 grade i solen!!!!!
Så jag la mig och solade till 4 då jag fick nog och kände att jag var tvungen att kolla lite på datan.
Jag lägger upp bilder från resan så fort jag har lagt in dem på datan. Sen ska jag se vad jag kan göra för att sno lite bilder av min komisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0